صدور بارنامه در اهواز

فعالیت یک شرکت جعلی حمل و نقل با نام حمل و نقل خوزستان و کلاهبرداری از رانندگان

رئیس کانون انجمن های صنفی رانندگان ناوگان جاده ای کالای استان خوزستان. از فعالیت شرکتی جعلی با نام حمل و نقل خوزستان در اهواز و به صورت سیار (حد فاصل بین سه راه خرمشهر تا میدان تره بار) خبر داد.

رئیس کانون انجمن های صنفی رانندگان ناوگان جاده ای کالای استان خوزستان از فعالیت شرکتی جعلی با نام حمل و نقل خوزستان در اهواز و به صورت سیار (حد فاصل بین سه راه خرمشهر تا میدان تره بار) خبر داد.

 

 

پایانه بار اهواز

به گزارش خبرنگار ما در پیامی که از سوی امید سلامات در شبکه های اجتماعی منتشر شده. همچنین آمده است: این شرکت بدون مجوز فعالیت از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اقدام به قاچاق کالا و صدور بارنامه تقلبی به آدرس های غیر واقعی و اخذ کمیسیون های بالا و نامتعارف و…. نموده که این امر علاوه بر تبعات حقوقی برای رانندگان خسارت های زیادی به آنان وارد کرده است.(اکثرآ رانندگان اتاقدار فلزی و وچوبی)

در ادامه این پیام عنوان شده است: در همین راستا شکایات متعددی از سوی رانندگان متضرر صورت گرفته. که متاسفانه به علت جعلی بودن بارنامه و عدم وجود این شرکت در سیستم راهداری و حمل و نقل جاده ای امکان رسیدگی به شکایت آنها از طریق سازمان متبوع وجود ندارد. اما موضوع از طریق مسئولان قضایی، دستگاه های امنیتی و نظارتی در حال پیگیری می باشد.

این مقام صنفی در ادامه از رانندگان و کامیونداران درخواست کرده دقت لازم را هنگام اخذ حواله ی بارگیری به عمل آورده و برای صدور بارنامه در اهواز به دفاتر مجاز مراجعه نمایند.


ما صدور بارنامه در اهواز را  بصورت آنلاین و با کد رهیگیری وبا قابلیت  ارسال با پیک(برای شرکتها) بصورت شبانه روزی را انجام میدهیم.

برای صدور بارنامه در اهواز با شماره های زیر تماس بگیرید.

09129743995

0939322912

مشاورین ما در امور حمل و نقل و ارسال کالا آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

وبلاگ ما

یک نظر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد