باربری اهواز به تهران

برای نرخ هزینه باربری خوزستان به تهران شرکت آریا ترابر تخفیفات ویژه ایی در اختیار قرار داده است و با مناسب ترین هزینه حمل بار شما را انجام می دهد.

هزینه باربری اهواز به تهران

هزینه حمل بار چگونه محسابه میشود؟باربری ارزان

کرایه قیمت حمل بار از اهواز به تهران بستگی به شرایطی دارد که در کاهش و افزایش هزینه ها تأثیر بسیاری دارد، شرایطی جوی مانند آب و هوا، زمان حمل یا انتقال بار، نوع وسیله نقلیه و بارگیر و… می باشد. کارشناسان ما با بررسی کامل بار و شناسایی کامیون باربری مناسب، بهترین کرایه باربری اهواز  را به شما اعلام میدارند.

شرکت حمل و نقل جاده ای آریاترابر  با ارائه خدمات باربری انواع کالا و حمل بار و اثاثیه با خاور ، کامیون تک ، کامیون جفت و تریلی از اهواز به تهران و کرج ، بدنبال رضایت هر چه بیشتر شما مشتریان و هموطنان عزیز می‌باشد . کارشناسان ما در شرکت حمل و نقل جاده‌ای آریاترابر همواره در تلاشند که حمل بار و کالا ، از اهواز به تهران . باربری اهواز به کرج  و تمام نقاط ایران ،با قیمت مناسب و بهترین کیفیت و سرعت انجام گردد.

باربری اهواز به کرج

باربری اهواز به کرج و استان البرز و تهران  و سایر شهرها یکی از خدمات شعبه اهواز شرکت حمل و نقل جاده ای اهواز در امر جابه جایی و حمل بار و کالا می باشد… از دیگر خدمات ما،حمل بارهای ترافیکی از اهواز به تهران بوسیله انواع تریلی کفی ، کمرشکن ، بوژی و … می باشد.باربری اهواز

شرکت باربری اهواز با همه امکانات و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مردم شریف اهواز و تهران می باشد.

  • حمل بارهای صنعتی از اهواز به تهران
  • حمل بارهای ترافیکی از اهواز به تهران
  • تریلی از اهواز به تهران و کرج
  • کفی از اهواز به تهران و کرج
  • خاور از اهواز به تهران و کرج
  • ترانزیت از اهواز به تهران و کرج
  • چادری از اهواز به تهران و کرج
  • مسقف از اهواز به تهران و کرج
  • ۱۰ چرخ از اهواز به تهران و کرج
  • ۱۸ چرخ از اهواز به تهران و کرج
  • بغلدار از اهواز به تهران
  • حمل اثاثیه منزل از اهواز به تهران
  • ماشین های مسقف از اهواز به تهران
  •  خودروبر از اهواز به تهران،شرکت حمل و نقل اهواز به تهران

کامیون های باربری خوزستان به تهران

تریلی از اهواز به تهران

برای بارهای سنگین، بارهای خاص و بارهایی که یزرگتر هستند از انواع کامیون های تریلی استفاده می­گردد. توان حمل بار برای کامیون ها 25 تن می­باشد. بارهای مختلف تجاری، صنعتی و انواع بارهای خاص توسط کامیونهای تریلی جابجا می شود. انواع مختلفی از تریلی­ها در دسترس­ هستند که بر طبق نیازهای شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت.باربری اهواز به تهران  را در کوتاه ترین زمان ممکن از ما بخواهید، انواع بار توسط انواع کامیون و تریلی کفی ،کمپرسی،بغلدار و کمرشکن را با کمترین نرخ کرایه از اهواز به تهران ارسال می­گردد. هزینه باربری اهواز به تهران

ترانزیت چادری

این نوع تریلی نسبت به سایر انواع تریلی کرایه بالاتری دارد. ترانزیت اغلب برای بارگیری محموله‌هایی که به محافظت در برابر سرما و گرما نیاز دارند، استفاده می‌شود.

تریلی کمرشکن

نوع تریلی مخصوص حمل بار های ترافیکی است که برای بارهای حجیم و سنگین استفاده میشود(استفاده و ارسال از این نوع کامیونها ملزم گرفتن مجوز ترافیک از اداره ترافیک و در صورت لزوم اسکورت راهنمایی و رانندگی میباشد)

در مورد بارهای ترافیکی بیشتر بدانید

کامیون تک

ظرفیت بارگیری این نوع کامیون 10 تن است که غالباً روباز است. تعداد کامیون‌های تک مسقف معمولاً کمتر از روباز است و کرایه‌های بیشتری نسبت به آن دارند.

خاور روباز

این نوع خاور حداکثر ظرفیت حمل 4 تن برای حمل بار به اصفهان را دارد که محدودیتی در نوع بارگیری ندارد.

کامیونت های مسقف

کامیونت های مسقف مخصوص حمل لوازمات اداری و منزل هستند که کاملا برای این کار ایمن هستند

حمل بار از اهواز به تهران با خاور و کامیونت

برای باربری اهواز به تهران و حمل بارهای صنعتی و تجاری که وزن آنها به حدود 4 تن می­رسد، استفاده از خاور و کامیونت استفاده می­شود. کامیونت و خاور در دو نوع روباز و مسقف موجود هستند که بر اساس شرایط بار، نوع آن و وزن و حجم بار می­توان از نوع متناسب با آنها استفاده نمود. به عنوان مثال، جهت حمل و جابجایی اثاثیه منزل بهتر است از خاور و کامیونت مسقف استفاده نمود. برای جابجایی و حمل مصالح و کالاهایی که در این دسته قرار دارند از خاور روباز استفاده می­گردد.

باربری خوزستان به تهران

باربری خوزستان به تهران به صورت همه روزه و توسط کامیونت­های بنز، خاور و ایسوزو و … انجام می­گیرد. تنها با یک تماس تلفنی با شرکت های باربری اهواز به تهران می­توانید از همه خدمات تخصصی و حرفه­ای ما استفاده کنید.

 

 

پایانه باربری تهرانپایانه بار تهران

 پایانه‌ بار تهران یا پایانه نسیم شهر از خدمات حمل ونقل تهران است. در این محل شرکت های حمل و نقل بین شهری تهران جهت ارائه کامیون های سنگین، خاور، کامیون و تریلی، اعلام بار تهران به شهرستان، صدور بارنامه، کارت سوخت و کارت هوشمند گرد هم آمده‌اند. رانندگان و متصدیان حمل و نقل به جای پایانه باربری تهران و ترمینال باربری تهران از اصطلاح ساده‌‌ی پایانه نسیم‌شهر برای توصیف این محل استفاده می‌کنند. که اشاره آن به منطقه‌ی نسیم شهر (اکبرآباد) دارد که پایانه در آن قرار گرفته است.

پایانه باربری تهران کجاست؟

پایانه باربری تهران در جنوب غربی تهران در شهر نسیم ‌شهر نزدیک اسلامشهر قرار دارد. آدرس دقیق پایانه باربری تهران به شرح تهران، کیلومتر ۲۲ جاده ساوه، نسیم شهر، پایانه حمل و نقل تهران بزرگ است. (مسیریابی با گوگل). پایانه حدود ۴۰ دقیقه با مرکز شهر تهران فاصله دارد. شماره تلفن پایانه حمل و نقل تهران و پایانه باربری نسیم شهر ۰۲۱۵۵۲۹۵۱۵۱ و ۰۲۱۵۵۲۹۶۰۹۹ و ۰۲۱۵۵۲۹۵۰۵۰ است. وب سایت پایانه باربری نسیم شهر همان سایت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای تهران هست. در عکس زیر آدرس پایانه باربری تهران واقع در نسیم شهر تهران را روی نقشه مشاهده می‌کنید.

جهت ارسال کالا و (باربری اهواز به تهران) و( باربری اهواز به کرج )با مشاوران ما تماس بگیرید.

 

 

یک نظر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد