مشهد

حمل بار از اهواز به مشهد همیشه یکی از مسیرهای مهم در صنعت باربری و حمل و نقل کشور محسوب شده است و شرکت آریاترابر اهواز همیشه مورد اعتماد و اطمینان مشتریان خود در زمینه ارسال کالا و باربری اهواز به مشهد را است.

چرا که نیمه جنوب غرب کشور را به نیمه شمال شرق کشور متصل میکند. دو کلان شهر بزرگ پس از پایتخت در مرکز تبادلات حمل و نقل قرار داشتند. مسیر طولانی حمل بار از اهواز به مشهد اغلب چنان با هزینه است که بعضا تولید کنندگان را از انجام تبادلات منصرف میکند. (آریا ترابر) به همین منظور تخفیفات قابل توجهی برای باربری و ارسال بار در این مسیر گرفته است.

حمل و نقل اهواز به مشهد  با نازل ترین قیمت و تعرفه باربری در اهواز اقدام به حمل بار در این مسیر زده و تخفیفات ویژه ایی را در این موضوع جهت رفاه و حمایت از تولید کنندگان داخلی را لحاظ نموده لذا جدا از قیمت باید به امنیت و نگهداری از کالا نیز توجه بالایی شود چرا که در این مسیر طولانی (2000کیلومتر) مراقبت از کالا و بار مشتریان و صاحبان بار از دو جنبه قابل اهمیت و باید مورد عنایت قرار بگیرد.بهترین قیمت باربری اهواز به مشهد را از ما بخواهید.

  • مراقبت و انجام کارهای پیشگیرانه و مهار صحیح بار توسط رانندگان محترم
  • صدور بارنامه توسط متصدیان حمل و نقل و بازدید بار توسط کارشناسان بیمه

اولین قدم در انتخاب شرکت مناسب برای حمل و نقل اهواز به مشهد  تحویل بیمه‌‌نامه و بارنامه معتبر شرکت است. صدور بیمه و بارنامه معتبر به شما این اطمینان را می‌دهد که کالا  یا محصول شما  تضمین شده به مقصد تحویل داده می‌شود. این نکته از مهم‌ترین ویژگی‌های یک شرکت مطمئن باربری و حمل و نقل در اهواز  است.

 حمل بار از اهواز به تهران

رسیدگی به شکایات و امور مشتری‌ها از نکات دیگر در انتخاب یک شرکت حمل و نقل عالی است. کنترل تجهیزات و خودروهای حمل بار و تائید رانندگان از دیگر نکات یک شرکت باربری مناسب است.

باربری اهواز به مشهد
رهگیری و رصد بارهای ارسالی

باربری خوزستان به مشهد با کامیون حمل بار به همراه کمترین نرخ کرایه باربری اهواز به مشهد  تحت پوشش کامل بیمه و با بارنامه معتبر رسمی دولتی جهت ارسال بار به مشهد را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

کامیون های حمل بار از اهواز به مشهد

تریلی کفی،لبه دار

این نوع تریلی بیشترین استفاده را برای حمل بار به مشهد دارد.ظرفیت تریلی کف حداکثر ظرفیت 24 تن است.

ترانزیت چادری

این نوع تریلی نسبت به سایر انواع تریلی کرایه بالاتری دارد. ترانزیت اغلب برای بارگیری محموله‌هایی که به محافظت در برابر سرما و گرما نیاز دارند، استفاده می‌شود.

تریلی کمرشکن

نوع تریلی مخصوص حمل بارهای ترافیکی از اهواز  است که برای بارهای حجیم و سنگین استفاده میشود(استفاده و ارسال از این نوع کامیونها ملزم گرفتن مجوز ترافیک از اداره ترافیک و در صورت لزوم اسکورت راهنمایی و رانندگی میباشد)

در مورد بارهای ترافیکی بیشتر بدانید

کامیون تک

ظرفیت بارگیری این نوع کامیون 10 تن است که غالباً روباز است. تعداد کامیون‌های تک مسقف معمولاً کمتر از روباز است و کرایه‌های بیشتری نسبت به آن دارند.

خاور روباز

این نوع خاور حداکثر ظرفیت حمل 4 تن برای حمل بار به اصفهان را دارد که محدودیتی در نوع بارگیری ندارد.

 کامیونت های مسقف

کامیونت های مسقف مخصوص حمل لوازمات اداری و منزل هستند که کاملا برای این کار ایمن هستند

باربری خوزستان به مشهد

آریا ترابر اهواز بهترین شرکت حمل و نقل در خوزستان

  • تضمین سلامت بار از اصول اولیه باربری آریاترابر اهواز می باشد.
  • ارائه مشاوره رایگان جهت تهیه وسیله نقلیه و نکات باربری
  • استفاده از کارگران ایرانی ماهر و متخصص
  • انجام باربری در ۷ روز هفته و هر ساعت از شبانه روز
  • در اختیار داشتن صدها ماشین (کامیون بار، کامیونت ، و… )
  • حمل هر نوع بار (کالاهای صنعتی ، کارخانه ایی و…)
  • ارائه بیمه نامه

 قیمت باربری اهواز به مشهد

اگر قصد ارسال بار از اهواز به مشهد  را دارید آریاترابر در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات باربری اهواز به مشهد را به شما ارائه می دهد.تماس با باربری اهواز

جهت اطلاع از کرایه باربری اهواز به مشهد می توانید به صفحه ی نرخ باربری اهواز به شهرستان مراجعه نمایید و از هزینه حمل مطلع شوید.

وبلاگ ما

 

باربری اهواز به بجنورد

باربری اهواز به بیرجند

باربری اهواز به سرخس

باربری اهواز به شاهرود

باربری اهواز به لطف اباد

باربری اهواز به نیشابور

یک نظر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد