مرگ یک راننده کمپرسی

مرگ یک راننده کمپرسی روز چهارشنبه گذشته  هنگام تخلیه بار در مکان تخلیه

مرگ یک راننده کمپرسی روز چهارشنبه گذشته  هنگام تخلیه بار در مکان تخلیه، دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد. سعید علام راننده کامیوندار با بیان این مطلب گفت: این راننده محسن کرمی نام داشت.  اهل تیمیارت از توابع زیار استان اصفهان بود که در چابهار دچار حادثه شد.وی در توضیح علت این حادثه بیان کرد: راننده کمپرس را بالا برده بود که به سیم برق برخود کرد و منجر به برق گرفتگی و فوت راننده شد. مرگ یک راننده کمپرسیعلام ادامه داد: لازم است رانندگان هنگام تخلیه بار به سیم های برق و هموار بودن سطح زمین دقت کنند. چرا که کوچکترین اشتباه ممکن است به عواقب ناگواری ختم شود.وبلاگ باربری اهوازرانندگی کامیون یکی از سخت ترین و مهم ترین شغل های دنیا بشمار میاد بطوری که کل اقتصاد یک کشور بدست همین کامیون ها و راننده ها رقم میخورد.در بیشتر کشورها رانندگان کامیونها باید گواهینامه مخصوص که در ایران به پایه یک موسوم است داشته باشند . علاوه بر این باید به برخی از کلیات مربوط به تعمیرات و اصول مکانیک خودروها آشنایی داشته باشند . هرچند برای گرفتن این نوع گواهینامه و اشتغال بعنوان راننده کامیون جنسیت مطرح نیست اما به دلیل سختی های خاص این شغل و زمان زیاد کار و همچنین دوری از خانه و خانواده اکثراً رانندگان کامیونها مردان هستند .

رانندگان کامیون اجناس و بارها را از مبدا به مقصد  حمل می کنند. این شغل علیرغم داشتن مشکلاتی مانند سختی کار، حوادث جاده‌ای و سرما و گرما از مشاغل سخت به حساب نمی‌آید و همچنین علاقه مندانی نیز دارد.

راننده کامیون در هفته باید مقدار ساعات معینی را کار کند. البته اغلب به صورت نامنظم و در بسیاری مواقع در شب ها رانندگی می کنند. رانندگان بین شهری معمولا روزهای زیادی را از خانه دور هستند. آنها باید بتوانند در شب ها و هر نوع آب و هوایی رانندگی کنند.

راننده کامیون با کار خود ارزش زیادی را برای اقتصاد کشور ایجاد می کند. او مواد اولیه را از مراکز تولید و تهیه به کارخانجات تولید حمل کرده و سپس محصولات تولیدی کارخانجات را از محل کارخانه به بازار مصرف و یا عمده فروشی ها حمل می کند.

2 نظر

  1. sima roshan - 18 مهر, 1402 پاسخ

    خداوندرحمتشون کنه تسلیت به خانوادش به مادرش ودوپسرکوچولوش خیلی سخته؟

  2. ariyatarabar - 22 مهر, 1402 پاسخ

    بله متاسفانه یک اشتباه که منجر به مرگ شد ..

یک نظر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد