مرگ یک راننده کمپرسی روز چهارشنبه گذشته هنگام تخلیه بار در مکان تخلیه
مرگ یک راننده کمپرسی روز چهارشنبه گذشته هنگام تخلیه بار در مکان تخلیه، دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد. سعید علام راننده کامیوندار با بیان این مطلب گفت: این راننده محسن کرمی نام داشت. اهل تیمیارت از توابع زیار استان اصفهان بود که در چابهار دچار حادثه شد.وی در توضیح علت این حادثه بیان کرد: راننده کمپرس را بالا برده بود که به سیم برق برخود کرد و منجر به برق گرفتگی و فوت راننده شد. مرگ یک راننده کمپرسیعلام ادامه داد: لازم است رانندگان هنگام تخلیه بار به سیم های برق و هموار بودن سطح زمین دقت کنند. چرا که کوچکترین اشتباه ممکن است به عواقب ناگواری ختم شود.وبلاگ باربری اهوازرانندگی کامیون یکی از سخت ترین و مهم ترین شغل های دنیا بشمار میاد بطوری که کل اقتصاد یک کشور بدست همین کامیون ها و راننده ها رقم میخورد.در بیشتر کشورها رانندگان کامیونها باید گواهینامه مخصوص که در ایران به پایه یک موسوم است داشته باشند . علاوه بر این باید به برخی از کلیات مربوط به تعمیرات و اصول مکانیک خودروها آشنایی داشته باشند . هرچند برای گرفتن این نوع گواهینامه و اشتغال بعنوان راننده کامیون جنسیت مطرح نیست اما به دلیل سختی های خاص این شغل و زمان زیاد کار و همچنین دوری از خانه و خانواده اکثراً رانندگان کامیونها مردان هستند .رانندگان کامیون اجناس و بارها را از مبدا به مقصد حمل می کنند. این شغل علیرغم داشتن مشکلاتی مانند سختی کار، حوادث جادهای و سرما و گرما از مشاغل سخت به حساب نمیآید و همچنین علاقه مندانی نیز دارد.
راننده کامیون در هفته باید مقدار ساعات معینی را کار کند. البته اغلب به صورت نامنظم و در بسیاری مواقع در شب ها رانندگی می کنند. رانندگان بین شهری معمولا روزهای زیادی را از خانه دور هستند. آنها باید بتوانند در شب ها و هر نوع آب و هوایی رانندگی کنند.
راننده کامیون با کار خود ارزش زیادی را برای اقتصاد کشور ایجاد می کند. او مواد اولیه را از مراکز تولید و تهیه به کارخانجات تولید حمل کرده و سپس محصولات تولیدی کارخانجات را از محل کارخانه به بازار مصرف و یا عمده فروشی ها حمل می کند.