باربری اهواز به شیراز

باربری اهواز به شیراز |هزینه حمل بار از اهواز به شیراز |

از دیگر خدمات باربری اهواز آریاترابر ، باربری اهواز به شیراز است. اگر می‌خواهید بار و کالای خود را از اهواز به شیراز ارسال کنید، می‌توانید در هر زمان با همکاران ما در شرکت آریاترابر تماس بگیرید و از خدمات حمل و نقل ارزان قیمت به شیراز استفاده کنید.

قیمت باربری اهواز به شیرازقیمت باربری

قیمت و هزینه برای هر کار و فعالیتی یکی از معیارهای مهم انتخاب به‌حساب می‌آید که باید گفت، زمانی هزینه با کیفیت کار همخوانی دارد که یک کار یا خرید مقرون به صرفه و اقتصادی رخ داده باشد. در باربری نیز همین‌گونه می‌باشد و نباید تنها ملاک شما، انتخاب شرکت حمل و نقل با هزینه کم باشد زیرا در این شرکت‌ها با آسیب به‌ بار شما همراه خواهد بود و وقت و زمان و پول شما را هدر خواهد داد.

‌پس باربری را انتخاب کنید که نرخ قیمت خدمات حمل و نقل  آن کاملاً متناسب با خدماتی باشد که ارائه می‌دهد. یک شرکت معتبر حمل بار از اهواز به شهرستان قیمت‌ها را بر اساس مبدأ و مقصد، زمان و ساعت بارگیری، نوع بسته‌بندی، تعداد سرویس ها و مواردی این چنینی تعیین می‌کند و صاحب بار را کاملاً در جریان قرار می‌دهد.

انواع کامیون بر حسب نوع کاربری و اتاق

انواع کامیون بر حسب نوع کاربری و اتاق – کامیون حمل بار

کامیون باربری بر اساس نوع کاربرد و نوع اتاق به کامیون اتاق دار، کامیون لبه دار، کامیون تیغه دار، کامیون کفی، کامیون سقف دار، کامیون یخچالدار، کامیون تانکری، کامیون بونکر، کامیون مخلوط کن (میکسر)، کامیون کمپرسی، تریلی ترانزیت (چادری)، تریلی جامبو و بوژی تقسیم بندی می‌شود.

در این قسمت، به معرفی انواع کامیون باربری بر اساس میزان ظرفیت شان می‌پردازیم. کامیون‌ها بر اساس میزان ظرفیت حمل بار، از کوچک به بزرگ به صورت زیر تقسیم بندی می‌شوند:

کامیونت (خاور): تا 3 تن ظرفیت حمل بار دارد.شرکت های حمل و نقل جاده ایی
911 یا بادسان: توانایی حمل بار تا 5.5 تن را دارد.
تک: حداکثر تا 10 تن توانایی حمل بار دارد (بیشتر برای حمل کالاهای صنعتی و نیمه صنعتی به کار می‌رود).
جفت: توانایی حمل بار تا 15 تن را دارد.
40 فوت: توانایی حمل بار تا 16 تن را دارد.
تریلی/تریلی لبه دار: توانایی حمل بار تا 22 تن را دارد (مناسب برای بارکشی انواع ماشین‌ها).
ترانزیت: توانایی حمل بار تا 22 تن را دارد.

تریلی کمرشکن: برای حمل بارهای ترافیکی سنگین و حجیم

حمل بار به شهر شیراز

اولین قدم در انتخاب شرکت مناسب باربری اهواز به شیراز تحویل بیمه‌ نامه و بارنامه معتبر در شرکت است.

آریا ترابر با صدور بیمه و بارنامه معتبر به شما این اطمینان را می‌دهد که بار یا محصول شما تضمین شده به مقصد تحویل داده می شود. این نکته از مهم ترین ویژگی‌های یک شرکت مطمئن باربری در اهواز است.

رسیدگی به شکایات و امور مشتری ها از نکات دیگر در انتخاب یک شرکت باربری اهواز به شیراز عالی است. کنترل تجهیزات و خودروهای حمل بار و تائید رانندگان از دیگر نکات یک شرکت باربری خوب در اهواز است.

به کار گرفتن پرسنل خوب و ارائه آموزش‌ های لازم لازمه بالا بردن کیفیت ارائه خدمات است. وقت‌ شناسی و برنامه‌ ریزی اصولی از دیگر معیارها است. گسترده بودن خدماتی اعم از درون شهری و بین شهری از دیگر ویژگی‌های شرکت خوب است. آریاترابر اهواز  با داشتن تمامی ویژگی‌های فوق خود را به عنوان معتبرترین شرکت باربری اهواز به شیراز معرفی نموده است.باربری اهواز

خدمات ارائه دهنده آریا ترابر در باربری اهواز به شیراز

  • تضمین سلامت بار از اصول اولیه باربری آریاترابر می باشد.
  • ارائه مشاوره رایگان جهت تهیه وسیله نقلیه و نکات باربری
  • استفاده از کارگران ایرانی ماهر و متخصص
  • انجام باربری در ۷ روز هفته و هر ساعت از شبانه روز
  • حمل انواع کالاها
  • ارائه بیمه نامه

هزینه حمل بار از اهواز به شیراز

جهت اطلاع از هزینه باربری اهواز به شیراز می توانید به لینک نرخ باربری اهواز به شهرستان مراجعه نمایید و از هزینه حمل بار از اهواز به شیراز اطلاع پیدا کنید.

و همچنین برای اطلاع از هزینه ارسال بار از اهواز به شیراز می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

همکاران ما در آریاترابر ، در ۷ روز شبانه روز هفته پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

خدمات ارسال بار به تمامی شهرستان های استان فارس

باربری اهواز به آباده-باربری اهواز به اقلید-باربری اهواز به ارسنجان-باربری اهواز به استهبان-باربری اهواز به پاسارگارد-باربری اهواز به مرودشت_باربری اهواز به جهرم-باربری اهواز به خنج-باربری اهواز به داراب-باربری اهواز به سپیدان-باربری اهواز به فسا-باربری اهواز به کازرون-باربری اهواز به کوار-باربری اهواز به لارستان-باربری اهواز به لامرد-باربری اهواز به ممسنی-باربری اهواز به نی ریز-باربری اهواز به شیراز

 

یک نظر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد