میلگرد اهواز

برای رفاه حال مشتریان عزیز شماره تلفن های کارخانجات و انبار های میلگرد جهت خرید میلگرد از اهواز را برای شما در سایت باربری آریاترابر اهواز قرار دادیم

شما میتوانید میلگردهای سفارشی خودتان را بسته به نوع نیاز شما،را از کارخانه گروه ملی اهواز،فولاد آتیه خلیج فارس،انبار های آهن شرق و انبارهای آهن غرب را سفارش دهید و کار حمل و نقل و ارسال آن را با کمترین نرخ حمل میلگرد از اهواز به ما بسپارید.

حمل و نقل آریا ترابر اهواز به نوع سفارش و تناژ خریداری شده اقدام به ارسال کامیون و حمل آن در اسرع وقت کرده و در کمترین زمان بار درخواستی خود را از ما دریافت کنید.قیمت آهن میلگرد اهواز

شرکت ما یک شرکت حمل و نقل تریلی در اهواز و خوزستان است که با تمامی کارخانجات خوزستان همکاری داشته و رزومه خوبی را از خود بجا گذاشته اییم.

باربری اهواز آمادگی خود را جهت عقد قرار داد های بلند مدت و کوتاه مدت جهت حمل بارهای شما را اعلام میدارد.

ما شما را برای خرید آسان میلگرداهواز و استعلام قیمت میلگرداهواز کمک میکنیم.

شما میتوانید برای استعلام قیمت خرید میلگرد از اهواز با شماره تلفن کارخانه میلگرد اهواز وشماره تماس های زیر تماس گرفته و بهترین نوع و مناسب ترین قیمت خرید میلگرد از اهواز را استعلام کرده و نسبت به خرید میلگرد از اهواز اقدام فرمائید.

ما در زمینه حمل میلگرد از اهواز،حمل شمش از اهواز،حمل ورق از اهواز،حمل لوله از اهواز،حمل بارهای صنعتی و غیر صنعتی ،حمل بار ترافیکی از خوزستان و غیره… فعالیت داریم.

آریاترابر اهواز مشاور و مجری شما در امور حمل و نقل و ارسال بار از خوزستان

کمترین قیمت حمل میلگرد از اهواز را از ما بخواهید

کارخانه گروه ملی صنعتی ایران

آدرس کارخانه : خوزستان – اهواز – کیلومتر ۹ جاده اهواز خرمشهر

دفتر تهران : میدان ولیعصر (عج)، خیابان کریم خان زند، خیابان حافظ جنوبی پلاک 458

فروش : اهواز -كيلومتر ۹ جاده اهواز-خرمشهر – شركت گروه ملی صنعتی فولاد ايران – درب شماره يک (پولاد سازی) – اداره فروش

دفتر فروش: ۳۳۳۱۰۰۳۲ (۰۶۱) – ۳۳۳۱۰۲۰۸ (۰۶۱) – ۳۳۳۱۰۱۱۴ (۰۶۱) – ۳۳۳۱۰۳۳۰ (۰۶۱)

شماره تلفن روابط عمومی : 06133310033
دفتر مدیرعامل: 06133310031
خرید : 06133311101
کنترل کیفیت : 06133310336
تضمین کیفیت : 06133310062
دبیرخانه مرکزی : 06133142302

روابط عمومی : 06133310106
دفتر فروش : 06133313019
دفتر مدیرعامل : 06133310060
خرید : 06133145050
کنترل کیفیت : 06133310344
تضمین کیفیت : 06133142459
دبیرخانه مرکزی : 06133310126

سایت گروه ملی اهواز

  • شرکت میلگرد فولاد آتیه خلیج فارس

آدرس دفتر اهواز: کیانپارس، خیابان ۹ شرقی، ساختمان ۱۲، طبقه ، واحد ۱۱

کد پستی: ۶۱۵۵۹۵۵۴۷۶

تلفن: ۳۳۹۲۳۲۹۵-۰۶۱

آدرس کارخانه: اهواز- ابتدای بزرگراه خلیج فارس به بندر امام خمینی (ره) شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز

کد پستی: ۶۱۷۷۸۶۳۱۹۳

تلفن: ۳۲۹۱۱۰۴۰۰۶۱

کمترین نرخ و قیمت حمل میلگرد از اهواز

تاریخچه میلگرد

در زمان های دور، سازه های بتنی تقویت نشده بودند. استفاده از میله های بتنی در ساخت و ساز حداقل به قرن ۱۵ میلادی برم گردد. به عنوان مثال در قلعه وینسنس (Vincennes) از ۲۵۰۰ متر میله استفاده شده بود. در نیمه اول قرن هجدهم، از میلگرد برای پیکربندی برج کج نویانسک (Nevyansk ) روسیه، به دستور صنعتگر معروف آکینیفی دمیدف (Akinfiy Demidov ) استفاده شده است. چدن مورد استفاده برای میلگرد هنوز از کیفیت بالایی برخوردار است و هیچ گونه خوردگی و زنگ زدگی ندارد. پیکر برج به وسیله قالب های آهنی که در روی سقف خیمه بسته اند به هم متصل می‌شود و به وسیله میله های برقی (که برای اولین بار بود) پوشانده شده است. اخیراً این تکنیک ها به وسیله جاساز کردن میله های فولادی در بتن بهبود یافته و با تغییر شکل میله ها منجر به اتصال بهتر آن‌ها شده است. و در نتیجه موجب تولید بتن مسلح در شکل مدرن می‌شوند.

میلگرد چیست؟ با انواع میلگرد و تفاوت میلگرد A3 ، A2 ، A1 و A4 آشنا شوید

مشخصات میلگرد اهواز چیست؟

انواع میلگرد از نظر استاندارد تولید (مطابق با استاندارد روسی):

میلگرد (A1 (S240
میلگرد (A2 (S340
میلگرد (A3 (S400
میلگرد (A4 (S500

تفاوت میلگرد A3 ، A2 ، A1 و A4 از نظر کاربرد و شکل ظاهری

تفاوت میلگرد A3 ،A2 ،A1 و A4 موضوع بسیار مهمی است که اطلاع داشتن از آن‌ها برای هر شخصی که در بازار آهن آلات فعال است، لازم و ضروری است. زیرا به طور معمول از این نام‌گذاری در بازار، استفاده می‌شود.

این نوع نام‌گذاری، به استاندارد GOST 5781 روسیه بازمی‌گردد که استفاده از آن در کارخانه‌ها منسوخ شده و میلگرد تولیدی کارخانه‌های ایران، تحت استاندارد ملی 3132 ایران و بر اساس شماره و نوع آج، تولید می‌شوند.

اما از آن جایی که در بازار آهن آلات کشور، کماکان از نام‌گذاری به روش روسی استفاده می‌شود، مهم است که جزئیات آن را به خوبی بشناسیم. در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

میلگرد A1

اگر بخواهیم از میلگرد A1، تعریفی داشته باشیم باید بگوییم که میلگرد ساده‌ای است که هیچ آجی بر روی سطح آن نیست. این نوع میلگرد به طور کلی به عنوان «میلگرد داکتیل» شناخته می‌شود.

میلگرد A1 یک استوانه‌ی فولادی است که از نظر ترکیب شیمیایی، تقریبا 24درصد کربن و 60درصد سیلیسیوم دارد و به همین دلیل، نسبت به سایر میلگردهای A2 تا A4، نرم‌تر بوده و مقاومت کششی پایین‌تری دارد.
میلگرد A1 با تنش جاری ۲۳۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی ۳۸۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع، به ‌عنوان میلگرد نرم شناخته شده و عمدتاً به‌صورت صاف و بدون آج است.
این میلگرد برای آهنگری و جوشکاری مناسب است.
میلگردهای A1 به دلیل ترکیب شیمیاییِ کم‌کربن، برای استفاده در مصارف جوشکاری ایده آل هستند؛ اما از نظر سختی، در گروه میلگردهای نرم قرار دارند.

میلگرد A2

میلگرد A2، نوعی میلگرد آجدار است که آج آن به صورت یک مارپیچ از ابتدا تا انتهای میلگرد، ادامه پیدا کرده و در هیچ کجا قطع نمی‌شود. این نوع میلگرد به خاطر ظاهری که دارد، به عنوان میلگرد با آج مارپیچ ساده نیز شناخته می‌شود.

تنش جاری ۳۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع و تنش گسیختگی ۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع و تغییر شکل نسبی پلاستیکی (در زمان گسیختگی) باعث شده تا میلگرد A2 را به ‌عنوان میلگرد نیمه خشک (ترد) و نیمه‌نرم نیز بشناسند.
در استاندارد 3132 ملی ایران، این نوع میلگرد با نام میلگرد آج 340 شناخته می‌شود.
میلگرد A2 برای استفاده در ساختمان‌سازی سبک، گزینه‌ی بسیار مناسبی است و حتی در تولید خاموت نیز از آن استفاده می‌شود.

میلگرد A3

میلگرد A3 با تنش جاری ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع و تنش گسیختگی ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع، به‌عنوان میلگرد خشک (ترد) شناخته می‌شود که مناسب عملیات ساختمانی بوده و به‌ صورت آجدار و عمدتاً آج جناقی است. اما از این نوع محصول در کجاها نمی‌توان استفاده کرد؟

برای آهنگری و تغییر شکل‌های فراوان با زوایای تُند، میلگرد A3 مناسب نیست و به هیچ وجه عملیات جوشکاری بر روی آن مجاز نیست.
تفاوت شکل ظاهری میلگردهای A2 و A3:

در طراحی پی، از میلگرد طولی A3 و میلگرد عرضی A2 استفاده می‌شود. یکی از راه‌های شناسایی آن، شکل آج است. در میلگردهای A3، آج‌ها به‌ صورت ضربدری هستند اما در A2، به ‌صورت منفرد. در میلگردهای A2، آج‌ها به‌ صورت موازی هستند ولی در میلگردهای A3 به ‌صورت هفت و هشت.

خرید میلگرد از اهواز

میلگرد A4

یکی دیگر از انواع میلگرد آج دار، میلگردهای A4 هستند. تولید میلگرد آجدار با استحکام بالا سبب جلوگیری از اتلاف منابع و همچنین سهولت امر طراحی و صرفه‌جویی در پروژه می‌شود. در گذشته، به دلیل عدم وجود امکانات لازم در خطوط کارگاه‌های نورد، تولید آرماتور با استحکام بالا با مشکلاتی روبه‌رو بوده و عمدتاً از فولادهای با کربن معادل بالا استفاده می‌شد که به دلیل پایین بودن داکتیلیتی، علاوه بر مشکلات مربوط به جوشکاری، موجب نگرانی مهندسین طراح سازه نیز می‌شد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی نورد، اتوماسیون بالا از نظر کنترل درجه حرارت و سرعت سرد کردن و وجود سیستم ترمکس، این امکان به وجود آمده است که از شمش‌هایی با کربن معادل پائین، آج 520 و بالاتر را با قابلیت جوش‌پذیری و مشخصات مکانیکیِ مطلوب، همراه با داکتیلیتی مناسب، تولید کرد.

سازمان ملی استاندارد ایران نیز همگام با استانداردهای معتبر جهانی در بازنگری جدید، میلگردهای آجدار 500 و 520 را تصویب نمود و به مرحله‌ی اجرا گذاشته شد.
شکل ظاهری میلگرد A4

میلگردهای A4 دارای آج دوکی شکل است. مطابق استاندارد شماره‌ی 3132 سازمان ملی استاندارد ایران، میلگرد A4 یا میلگردهای با آج 520 و 500، از نوع آجدار مرکب می‌باشند. به این ترتیب که آج‌های عرضیِ دوکی شکل در دو طرف آج طولی و به‌ صورت چهار نیم مـارپیچ بـه شـکل هفت و هشت و با زاویه‌ی 35 درجه یا 75 درجه است.

 

خرید میلگرد از اهواز،قیمت میلگرد اهواز امروز،قیمت میلگرد اهواز ۱۴،قیمت میلگرد اهواز ۱۶،قیمت میلگرد اهواز ۱۲،اخرین قیمت میلگرد اهواز،قیمت میلگرد اهواز امروز،حمل میلگرد از اهواز

میلگرد کوثر اهواز بر اساس کدام استانداردها تولید می ‌شود؟

یک نظر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد